söndag 16 oktober 2011

En liten ängel

Jag hittade virkbeskrivning på en ängel som jag klippt ut för länge sedan ur en gammal Allers, eftersom jag hade vitt lite vitt garn över försökte jag mig på att virka en

och så här blev resultatet. Fär se om det blir några flera.


Jag fick beställning på tio svarta disktrasor, de blev klara häromdagen.

Så försöker jag fylla på lagret till julmarknaden i Töftedal, men det går sakta.
En brödkorg med julmotiv är klar och

detta, vad det nu kan var bra till, sydde jag av den gammal jultablett och del av en jullöpare som jag fått av Anna.

                        Nu har jag börjat på ett nytt projekt som ni får se bild på när det är färdigt.

Ute skiner solen som den gjort hela vecka, jag hoppas att snön inte kommer lika tidigt som förra året utan att vi får njuta av det fina höstvädret en tid till.

Inga kommentarer: