måndag 24 oktober 2011

Kanadabesökare

För ett par veckor sedan var jag på släktmiddag i Ed, hos Gunnel. Hon hade besök av sitt kusinbarn Marilyn och hennes make Robin från British Columbia i Kanada.

Här står vi framför verandan, färdiga att bege oss hem efter en trevig samvaro. Dagen efter starade Marilyn och Robin sin färd tillbaka hem till Kanada. Hoppas resan gick bra.


Denna syn möter mig när jag öppnar ytterdörren.


Igår fyllda Gretha år, här syns hon med syskonbarn och syskonbarnbarn i soffan i sitt trivsamma hem.
Jag var också med och firade henne så det har inte blivit så mycket gjort hemma

men en snögubbe som kompis åt tomtenissen har det blitt, den får ha hjälp med att stå, jag får sätta fast en tråd i hatten så han kan hänga.

Nu får jag sätta igång och göra något till nytta, det är julmarknad i Töftedal på lördag. Ha en bra fortsättning på veckan.

Inga kommentarer: