söndag 28 juli 2013

Semester?

När man är pensionär har man ingen semester, eller man kanske har det alla dagar!?
Det har i alla fall varit ett riktigt semesterväder hela juli månad.
Jag har tillbringat många timmar ute och har hunnit med att sticka en del, bland annat en hjälmmössa till denna tröjan jag visat tidigare.

Två blöjbyxor av olik modell, vet inte vilken som fungerar bäst. Jag har hittat modellerna på nätet, det finns massor av gratismönster att ladda ner.

Jag har varit på SEMESTER också fast jag är pensionär. På väg till stugan i skogen stannade vi för lunch vid Hyssna kvarn.
Maten smakade bra.

Framme vid stugan!

Utsikten från frukostborden kan man inte klaga på.

Motljus.
Skönt i skuggan.

Nu är jag hemma igen efter sköna dagar på landet.




1 kommentar:

Catarina C sa...

Klart att vi som är pensionärer också har semester och det är när vi bryter det vardagliga. Du verkar ha en fin stuga någonstans i Sverige och jag önskar dig fina dagar där! Kram