tisdag 3 januari 2012

God fortsättning

Symaskinen är undanplockad och jag har tagit helgledigt så här finns inget nytt att rapportera. Men visar några gamla skapelser.

En liten barnväska.

Den här nessecären i vaxduk fick Linda i julklapp.

Ett underlägg som jag sytt till Gretha, det är inte så snett i nederkanten som det ser ut här

 Grytlappar som Linda fick på födelsedagen, hon fyller på alla hjärtans dag.

Detta är den första muggmattan jag sydde.

Jag hör regnet smattra och vinden vina utanför, en ny storm är på väg.

Men misströsta inte, snart är det vår och tulpanerna blommar.

Med dessa bilder önskar jag en god fortsättning på 2012.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Edith, och tack för i går!! Jag har nu letat upp beskrivningen till disktrasorna, så får vi se om det blir nästa projekt.Kram Eva

Anonym sa...

Hej Edith, får se nu om detta fungerar.Du har då bra fantasi.Hej Anna

Edith sa...

Tack för era kommentarer. Visst fungerar det.
Fantasi är väl det enda jag har.
Edith