onsdag 28 december 2011

Julminnen

Så har juldagarna gått till ända, det blev som jag trodde ingen snö, men julaftonen bjöd på sol.



Här har sill, ost och skinka dukats fram på köksbordet, mer blev det.

Andreas gillade lovikkavantarna jag stickat.

Den här necessären sydde jag till Jan, den blev också uppskattad.

Linda fick ett tandborstfodral att ha i necessären.

Till Kajsa sydde jag ett mobiltelefonfodral.

Familjen i Mölndal fick praktiska påsar att ha hundgois i, egen design.

Efter annandagens kalkonmiddag spelades det monopol Göteborg. Linda vann.

Nu är det snart dags att förbereda nyårsfesten, för min del blir det väldigt stillsamt, inga raketer här inte.

GOTT NYTT ÅR

2 kommentarer:

Diana61 sa...

Himla snygg necessär!! Den skulle jag vilja ha ;)
Du är så duktig Edith.

Edith sa...

Tack! Den var lite krånglig att sy men resultatet blev ju bra.