lördag 18 februari 2012

Sportlov

Den här veckan har det varit sportlov i Göteborg, då passade Kajsa och Martin på att besöka mig en dag. De hade naturligtvis med sig Jonna.

Eftersom Martin aldrig spelat "Afrikas stjärna" passade vi på att ta några matcher. Han vann en gång och Kajsa två.

Jonna fick inte vara med och spela fast hon tittade så vädjande på Kajsa, det fick bli en tupplur i stolen istället.


Andreas tittade in efter skolan och hade med sig "Alfapet" som de spelade medan jag röjde upp efter lunchen. Vid sju-tiden tog de bussen hem till Mölndal. Tack för besöket, jag hade en väldigt trevlig dag.

En sidensvans satt i min björk häromdagen, den ville inte titta åt mitt håll, men den är inte så dum att se bakifrån heller med sin gula stjärtspets.

Detta var allt för denna gången, jag hör snart av mig igen.




Inga kommentarer: