måndag 16 april 2012

Ett tips

Jag har inte plats för något nattduksbord bredvid min säng, en hög byrå står vid ena sidan och väggen på den andra. Byrån har länge fått tjänstgöra som avställningsyta men det fungerade inte så bra, för det första är den i högsta laget för att nås från sängen och för det andra ser det så skräpigt ut. Jag löste problemet med att införskaffa en tavelhylla som jag (läs Jan) skruvade upp i lagom höjd på väggen bredvid sängen. Jag har haft den ett bra tag nu och det fungerar utmärkt.

Så här ser mitt nattduksbord ut.

Jag har sytt en muggmatta i passande storlek att ställa vattenglaset på så att det inte blir "vattenmärke" på hyllan.


Det får bli en fågel idag också. Denna hackspett har hälsat på här i många år och gillar talgbollar,som ni ser har den inga problemmed att greppa den.
Bilden är från 2010.


Inga kommentarer: