onsdag 28 mars 2012

Sommaren kom för en dag

I tisdags slog värmen till, 20 grader i skuggan. Jag flyttade ut några av min figurer som har vistats inne under vintern. Själv satt jag ute (i skuggan) flera timmar och stickade. Hittade ett nystan beige bomullsgarn i en byrålåda, jag tyckte det var för tunt för disktrasor så jag stickade med dubbelt garn.



Påskliljorna har börjat blomma i min rabatt.

Jag har sytt ett mobilfodral igen...

.. de är så enkla att göra

.En grattisduk som jag börjat på för länge sedan har blivit klar.


Detta är en väska för Gunnels GPS.

Det verkar som om jag vart flitig den sista tiden, fast jag då inte märkt det. De här grytlapparna har jag virkat åt mig själv. Jag har försökt förut men det har alltid kommit någon och norpat åt sig dem.  Hoppas jag får behålla dessa!

Anna och hennes granne Ingrid tittade in igår och hade med sig en bukett vitsippor.
 som nu pryder mitt köksbord.

Det var allt för nu!

Inga kommentarer: